פרסום ביוטיוב וברשת השותפים של גוגל הכולל את האתרים הכי גדולים בארץ כגון: מאקו, וואלה, ספורט5, כלכליסט ועוד

פרסום ברשת המדיה

אפיקי הפרסום השונים מחולקים למספר ערוצים כגון: אינטרנט, רדיה, טלויזיה, שלטי חוצות ועוד... הרעיון המשותף לכולם היא כמות החשיפה אליו נחשף הציבור. הפרסום באינטרנט נחשב לאחד מאפיקי הפרסום המוצלחים ביותר עבור עסקים קטנים ובינונים ממספר סיבות עיקריות.

 

  1. תקציב ועלות המרת גולשים לפניות בפועל.

  2. פילוח מעמיק אשר ממקד את הפרסום רק לפלח גולשים ספיציפי אשר רלוונטי אל בית העסק.

  3. יצירת קשר נגישה וקלה אשר מסירה מחסומי קניה ומשפרת את אחוזי ההצלחה של הפרסום.

  4. יכולת מרוכזת לניתוח תנועת גולשים באמצעות הפקת דוחות סטטיסטיים מרוכזים.

  5. שיווק מחדש ( רימרקטינג )

 

בעידן של היום, רשת האינטרנט מצליחה להגיע לכמות חשיפות גבוהה יותר משאר אפיקי הפרסום האחרים ובעלויות נמוכות בהרבה, זה עובדה קיימת!  כמו כן היתרון המרכזי של פרסום ברשת האינטרנט היא האפשרות לפלח לקהלים ממוקדים אשר הסבירות לרלוונטיות עבור הפרסום שלך היא גבוה במידה רבה.

לדוגמה: אנו מפרסמים על רשת אוטובוסים אשר מסתובבים כל היום באיזור ירושלים, מוצר משלים לתינוקות. במקרה שכזה כולם יחשפו לפרסום מתוך נקודת הנחה ברורה שרק מי שהפרסום רלוונטי אליו יחליט לנקוט פעולה וייצור קשר. לעומת זאת, בקמפיין פרסום ברשת המדיה אנחנו יכולים לקבוע שאנחנו רוצים לפרסם רק באיזור ירושלים, רק לנשים, ובטווח גילאים מסויים. מלבד הטרגוט הספציפי הפרסום שלנו לא יחשף לקהל אוכלוסיה אחר, המיקוד הספציפי אשר הגדרנו ישפר משמעותית את יחס ההמרה בין אלו שנחשפו לפרסום לבין אלו אשר יבחרו לנקוט פעולה וליצור קשר עם המפרסם, דבר אשר ישליך באופן ישיר על עליות הפרסום והצלחת הקמפיין.

 

פרסום במדיה

 

בכל מה שקשור למכירות ובכלל לענף השיווק יש מונח מקצועי הנקרה "מחסום קניה", המונח מתאר אשרויות שונות אשר מתרכשות מדי יום כאשר אנחנו מחפשים צורך ספציפי אך משהו מונע בעדנו לרכוש אותו, רשתות שיווק גדולות ומפרסמים רבים מנתחים בכל עסק את "מחסומי הקניה" ומסירים אותם מבעוד מועד.
לדוגמה: לעולם לא נכנס לחנות בתחנת דלק ונצטרך ל"פתוח את דלת", היא תמיד תפתח לבד! הסיבה העיקרית לכך היא ניתוח תנועת ה"עוברים ושבים" תוך כדי הפקת מסקנה עיקרית, במקרה הזה המסקנה ברורה! לקוחות קונים יותר כאשר הם לא צריכים לפתוח את הדלת בעצמם. אין לזה הסבר מדעי אבל יש עובדות בשטח​! לכל עסק יש מחסום קניה כזה או אחר, מתן דגש והסרה שלהם תשפר את אחוזי המכירות באופן קיצוני. דוגמה זו היא לא מדע בדיוני אלה עובדה מוכחת אשר מסתמכת על מחקרי שיווק מעמיקים בתחום.

 

כאשר אנחנו מדברים על פרסום ברשת המדיה באינטרנט ישנו יתרון משמעותי נוסף אשר מסיר את מחסום הקניה עיקרי והיא העובדה שהגולש ברשת האינטרנט לא צריך לרשום את המספר הטלפון בכדי ליצור קשר אלה פשוט ללחוץ על המספר טלפון ( אם הוא רואה את הפרסום מסמרטפון ) או להשאיר פרטים בממשק יצירת הקשר. אופן יצירת הקשר קלה, נגישה, פשוטה והכי חשוב שכבר התרגלנו כאוכלוסיה לבצע את הפעולה הצרכנית הזו בשקט ובביטחון במרוצת השנים ולכן היא מוכחת בתוצאות בשטח כיעילה במיוחד. 

לדוגמה: בחורה בהריון אשר מחפשת לרכוש עגלה לתינוק רואה מבצע מיוחד על אוטובוס, היא לא הספיקה לרשום את מספר הטלפון או את פרטי המבצע והאוטובוס נסע למרות שהמבצע היה רלוונטי אליה.

 

רשת המדיה של גוגל היא אחד מאפיקי הפרסום הוותיקים והיעילים ביותר ברשת האינטרנט, היא נותנת לנו "המפרסמים" אפשרות לשתול שטחי פרסום במקומות הכי נצפים באינטרנט ובו זמנית. גוגל מאגדת ברשת השותפים שלה את האתרים הכי גדולים בישראל כגון: מאקו, וואלה, ynet, ספורט5, one, יוטיוב, gmail, קפה דמרקר, כלכליסט, סרטים וסדרות לצפיה ישירה ועוד מאות אתרי אינטרנט מהמובלים בישראל.​ למעשה חלק גדול מפרסום הבאנרים והמודעות שאתם רואים כאשר אתם גולשים באינטרנט הם כתוצאה מפרסום ברשת המדיה של גוגל.

 

אם החלטנו שאנחנו רוצים להקים קמפיין פרסום ברשת האינטרנט, כזה אשר כולם יחשפו אליו מכל מקום וכמעט בכל אתר אליו הם יגלשו, קיימות שתי גישות אפשריות.

  1. לפנות לבעלי האתרים אשר בהם אנחנו רוצים לפרסם באופן עצמאי ולבקש מהם הצעת מחיר פרטנית עבור פרסום באנרים ומודעות טקסט.
  2. להקים קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל על ממשק השיווק של גוגל אדוורדס. בחירה באפשרות זו תעניק לנו אופציית תשלום נוחה ומרוכזת רק לגורם אחד ( במקרה הזה תשלום לגוגל ) ותשלום רק עבור קליקים או חשיפות​ בהתאם לבחירתנו. למעשה נשאר לנו רק להחליט באילו כתובת אתרים ספציפים אנו רוצים להופיע בהתאם לקהל היעד הרלוונטי. המערכת של גוגל נותנת לנו אפשרות להפיק דוחות מרוכזים מהפרסום בכל האתרים ובאופן כזה בעצם לנתח את תנועת הגולשים אשר הכי רלוונטית אלינו. חלק מרכזי בהקמה של קמפיין ברשת המדיה הוא אופטימיזציית הקמפיין וטרגוט הקהל הגולשים אשר רלוונטים אלינו באופן ספציפי יותר מאשר גולשים אחרים. ממשק השיווק של גוגל מציע לעשות שימוש בכללים אוטומטים​ על מנת למקד את הפרסום שלנו כמה שיותר לאוכלוסיית גולשים ממוקדת ורלוונטית. אופטימיזציה נכונה ומדוייקת ככל שניתן תשפיע באופן ישיר על הצלחת הקמפיין.

לדוגמה לניתוח התנהגות גולשים: אנחנו רואה שהפרסום ב"כלכליסט" מביא לפרסום שלנו חשיפות רבות אך אף אחד מקהל הגולשים לא יוצר קשר, לכן אנו נרצה לסגור את הפרסום באתר זה, וכו'.

לדוגמה לכלל אוטומטי: קבענו כלל אוטומטי אשר משהה שימוש באתרים ספצים כאשר הגולשים לא מומרים לפניות בפועל והפוך, הגברת השימוש באתרים ספציפיים כאשר קהל הגולשים מומר באחוזים גבוהים לפניות.

 

יתרון נוסף ומאוד משמעותי היא היכולת שלנו לשווק מחדש (רימרקטינג), שוב ושב לאותם לקוחות אשר הקליקו על המודעות שלנו ולא יצרו קשר. המנגנון של גוגל שומר בזיכרון שלו את קהל הגולשים אשר הביעו עניין בקמפיין הפרסום שלנו ומניח שאם הם לא יצרו קשר זה בגלל שהיה להם "מחסום קניה כל שהוא" ולכן קמפיין "השיווק מחדש" "ירדוף" אחרי אותם גולשים ברחבי הרשת אשר שותפים של גוגל ויציג להם את המודעות שלנו שוב ושוב במקום מודעות של מפרסמים אחרים. כמובן שיתרון של קמפיין מסוג זה הוא יתרון בלעדי אשר מוקנה לפרסום ברשת האינטרנט.

 

בהשוואה לערוצי פרסום אחרים נסיק כי הפרסום ברשת המדיה יפיק לנו יותר חשיפות, קהל גולשים מומר לפניות בפועל ותקציב פרסום נמוך בהרבה.

 

קמפיין מקצועי ברשת המדיה של בגוגל מגדיל באופן משמעותי את אחוז הפניות לעסק מלקוחות חדשים.


אלירן שושן הוא מנהל קמפיינים מוסמך משנת 2009.

מומחה לפרסום ממוקד באינטרנט ומנהל בעלי רקע מקצועי בשיווק וניהול מכירות מקוונות ברשת השופינג של גוגל, עם התמחות בהגדלה הדרגתית של מחזורי מכירות עבור לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בפלטפורמות השיווק של גוגל אדס, אשר הוכיחה את עצמה כמעצמות הפרסום ברשת האינטרנט.

 

באופן מקצועי שושן מביא גישת שיווק ופילוח אגרסיבית לצורך מקסום תוצאות.
רשת האינטרנט אוהבת גרפיקה צבעונית לכן, אפיק עבורך מגוון ערוצי מיתוג בהתאם לתוצאות בשטח. יש לציין שהכל קורה תחת קורת גג אחת ועם ארסנל כלים מהגדול במשק הישראלי.

בסופו של יום. מה שכל עסק רוצה. זה החזר על ההשקע בפרסום ופניות חדשות של לקוחות פוטנציאלים אשר יגבירו את מחזור המכירות של העסק. אני מוסמך, מנוסה ומקצועי בתחום! אני מאמין שקריאייטיב יצירתי ומקורי יעצים את יתרונות העסק שלך ובעזרת גרפיקה מושכת וקוראת לפעולה ומנתח מקצועי של התנהגות הגולשים תוך יישום מסקנות בהתאם אצליח להביא לך תוצאות נהדרות!

אחפש תמיד לפסול שווקים יקרים ופחות אפקטייבים בכדי למקסם את תוצאות הקמפיין עוד ועוד..

 

הפרסום באינטרנט עובד! אני אפעל בכדי שהוא יעבוד גם עבורך! נוכחות מסיבית ברשת, בידול, והדגשת היתרונות המקצועיים שלך הם אלו שיעשו את ההבדל, אנו נדגיש אותם שוב ושוב. שיווק ומיתוג נכון מגדיל את מחזורי ההכנסות של העסק שלך, אל תתפשר! אנחנו מתמחים בקריאה לפעולה ושיפור המרות.

 

אני מומחה שיווק מבין שזמן הוא דבר מאוד קריטי עבור כל בית עסק. כמו כן אני מכיר לרוב לפרטי פרטים את המתחרים הישירים שלכם ברשת ואת דרכי השיווק שלהם ומאמין שההבדל הגדול נמצא בפרטים הקטנים. זכרו - כולם יודעים לפרסם אך לא כולם גורמים לך לשים לב!

קבלו ממני אסטרטגיית שיווק אשר חיונית מאוד לעסק שלכם ובחינם! מדובר על מידע שיווקי ספציפי וממוקד עבור העסק שלך וללא שום התחיבות. לפרטים או סתם שיחת התרשמות ממקצועיות חייגו עכשיו לטל 050-8437447 נשמח לשוחח!